Helaas is het niet mogelijk producten aan ons te retourneren ivm Hygiene.

Wat te doen bij defecten?

Zie hiervoor de pagina Garantie en RMA. Voor defecten zoeken wij altijd een oplossing

Uitzondering

Er geldt op dit alles één uitzondering. Indien uw het pakket geweigerd heeft aan de deur, of het pakket niet heeft afgehaald van de afhaallocatie, en de omdoos van PostNL/Bpost/FedEx/DHL is ongeopend, dan zullen we het bedrag van de artikelen, minus de verzendkosten, zal dan worden gecrediteerd.

 

Wij streven altijd naar maximale klanttevredenheid en een uitstekende service. Als een artikel bijvoorbeeld defect is, zoeken we uiteraard een passende oplossing.

Defecten

Indien u een defectmelding heeft, kunt u dit eenvoudig bij ons melden via support@easytoys.nl

 

Hoe gaat dit in zijn werk:

  • U zoekt de desbetreffende order op via “mijn orders”.
  • U selecteert de juiste order en kiest (helemaal onderin) de order voor “meld RMA”.
  • Vervolgens komt u in het RMA-formulier. Hier kunt u aangeven welk artikel defect is.

 

Nadat u alle gegevens heeft ingevoerd en verstuurd, ontvangt u van ons binnen 24 uur een e-mail met het RMA-nummer en de bijbehorende instructies. Het RMA-nummer dient u mee te zenden met de retourzending. RMA staat voor Return Merchandise Authorization.

Op de meeste artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u of uw klant is afgeleverd. Sommige artikelen hebben een langere garantietermijn, denk hierbij aan een We-Vibe of artikelen van het merk Lelo. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Manco levering

Indien u  per ongeluk een onjuist artikel heeft ontvangen, of er ontbreekt een artikel, kunt u dit ook melden middels via support@swingertoys.nl. Aangezien alle artikelen gescand worden bij het verlaten van ons magazijn, komt dit gelukkig zelden voor. Mocht het toch een keer gebeuren, dan zenden we het artikel uiteraard nog na.